How to fall back in love with your phone

18:52:00

   First to state the obvious, I didn't post for about 2 weeks, and it's because I was overwhelmed with Uni staff, I felt a bit down and couldn't find any ideas about what should I post. The next big thing that I'm looking forward to is my birthday (^_^), and as I've been thinking about what should I ask for, I realized that there are some things that I need more than a new phone. The phone that I want is iPhone 6 in Space Grey (as I mentioned here), but I need to wait some more for the price to fall and for me to save more money. I mean, mine is old and it is dying but it still works good enough. So I decided to change it and brighten it up as much as I can so I would maybe fall in love with it again. And it worked. It is also very economical way, I wasted about 13$ on this makeover. If you have the same problem, or if you like to change and take care of your phone every now and then, maybe you'll like some of my ways.
   Za početak da objasnim ono što je očigledno, nisam postavljala ništa dve nedelje, razlog je taj što sam bila prezauzeta fakultetom, neraspoložena i nisam mogla da smislim o čemu bih pisala. Sledeći veliki dogadjaj kom se radujem je moj rodjendan (^_^), i pošto sam dosta razmišljala o tome šta da tražim od roditelja, shvatila sam da postoje stvari koje su mi potrebnije od novog mobilnog telefona. Telefon koji hoću je crni iPhone 6 (što sam spomenula ovde), ali moraću da sačekam još neko vreme da bi mu cena opala i da bih skupila još novca. Moj jeste star i baguje mnogo, ali i dalje radi dovoljno dobro. Pa sam odlučila da ga promenim i razveselim da bih se možda ponovo zaljubila u njega. I uspelo je! Bilo je i ekonomično, s obzirom na to da sam potrošila oko 1500 dinara. Ako imate isti ili sličan problem, ili volite da menjate i brinete se o svom telefonu ponekad, možda će vam se svideti neki od mojih načina.
  
1.   My phone is Samsung Galaxy S3, and the Samsung company stated that it is 'an old' android so they don't make system updates for it, only for S4,5 and 6, and that really makes me angry. And as I'm that desperately in love with Apple's IOS, I found an app on Playstore that makes your lock screen look like it's an iPhone.
      Moj telefon je Samsung Galaxy S3, a Samsung kompanija je izjavila da je on 'stara' verzija androida tako da za njega ne prave unapredjenje sistema, samo za S4,5 i 6, što me je baš iznerviralo. A pošto sam toliko zaljubljena u IOS sistem, pronašla sam aplikaciju koja Samsung-ov screenlock menja IOS-ovim.


2.   Next I went on Pinterest and downloaded some cute wallpapers. So regard to my mood, I can change them. For example, If I'm missing summer:
      Nakon toga sam otišla na Pinterest i skinula neke slatke pozadine. Tako da u zavisnosti od mog raspoloženja mogu da ih menjam. Na primer, ako mi nedostaje leto:


Or if I'm in a 'pink' mood (it means that I like pink color which happens only sometimes):
Ili sam u 'roze' raspoloženju (to znači da mi se svidja roze što se tek ponekad dešava):


Or if I'm in *true blood* mood, which is always:
Ili sam u *true blood* raspoloženju, što je skoro uvek:

You can pick anything you like, any theme that you like or favorite tv show or book at the moment, it's only important that you find some poster-like, or  vertical and big photos that are good quality.
Mogućnost izbora je beskonačna, svaka tema koja vam se svidja ili omiljena serija ili knjiga u tom trenutku, jedino je bitno da slika bude napravljena kao poster, ili uspravna, velika i dobrog kvaliteta.

3.   I was always crying over the fact that there are so much cute and amazing phone cases for iPhones, but for my phone I can't find the ones I like. Then I remembered, ebay! So I went and found one seller with 44 different, all beautiful, cheap and the most important fact made of silicon (which means they will protect my phone well).
     Oduvek sam oplakivala činjenicu da svuda postoji toliko slatkih i dobrih maski za Apple telefone, a za moj telefon ne mogu da nadjem ni jednu koja mi se svidja. A onda sam se setila, ebay! Tražila sam dosta i na kraju našla prodavca sa 44 različitih, a toliko slatkih, jeftinih i najbitnije silikonskih maski (što znači da dobro štite telefon).


This is only my final choice, I really loved them all. The one with pineapples is on my phone right now, and I change them every other they because I can hehe.
Ovo je samo moj najuži izbor, a sve su mi se svidele baš. Ova sa ananasima je trenutno na mom telefonu, a menjam ih skoro svakoga dana jer sam tako u mogućnosti hehe.


3. Since I was already on ebay, I realized that I can find some cheap usb cables since I break or lose them regularly and I'm always in need. I started picking all black and white, but then I stopped and convinced myself to bring some life in them. So I picked one that is Big Hero 6 themed, one purple and one that glows. And since they arrived all cute and working good, I'm in love with them.
   Pošto sam već bila na ebay-u, palo mi je na pamet da potražim jeftine usb kablove, pošto ih redovno kvarim i gubim i uvek mi trebaju. U početku sam birala klasične crne i bele, ali onda sam se zaustavila i ubedila sebe da unesem malo života u njih. Pa sam izabrala jedan sa tematikom Big Hero 6-a, jedan ljubičasti i jedan koji sija. Od kad su stigli tako slatki i ispravni, zaljubljena sam u njih.


Next will probably be some cute earphones!
Thank you for reading and I hope that you found something helpful here.
Sledeće će verovatno biti neke slatke slušalice.
Hvala na čitanju, nadam se da je bilo od pomoći ili bar zanimljivo!

Love, Dunja xx

You Might Also Like

0 коментара

blood, tears & gold