The little world of Liz Climo

17:58:00

   I don't know if you've heard of her before, but I'm insanely in love with the tumblr page of Liz Climo. She draws the cutest animals and gives them life with so much love, talent and sense of humor. She also published a book in 2014 called The little world of Liz Climo and recently a few new ones, you can find them on Amazon but not here in my country. They really can brighten my day in seconds, and I haven't found one that I didn't like! And my boy knows me so well, so he made this book of some of my favorite sketches as one of the presents for my birthday and really blew me away. (Hey b, thank you, I love you so much.) If I ever feel sad I just open this book. I hope you will enjoy her as much as I do!
P.S. I got so much more presents that I love from best friends, I will include them in my posts as I go, don't worry please I didn't forget you.

   Ne znam da li ste ikada čuli za nju, ali ja sam bezgranično zaljubljena u tumblr stranicu Liz Climo. Ona crta najsladje životinje i oživljava ih uz mnogo ljubavi, talenta i humora. Takodje je objavila knjigu The little world of Liz Climo prošle godine i još par novih u poslednje vreme, medjutim nemoguće ih je naći je kod nas. Svi njeni crteži mi toliko ulepšavaju svaki dan i nisam naišla ni na jedan koji mi se nije svideo. A moj dragi me toliko dobro poznaje (ili sam ja mnogo dosadna sa stvarima koje volim) pa mi je kao jedan od poklona za rodjendan napravio knjigu sa mojim omiljenim crtežima! (Znam da čitaš, hvala ti i ovde, obožavam te.) Ako se ikad rastužim ili unervozim, otvorim knjigu i raznežim se i slatko nasmejem. Nadam se da ćete uživati u njenom radu koliko i ja!
P.S. Dobila sam još mnogo predobrih poklona od najboljih prijatelja, spominjaću ih sigurno ovde ubuduće, ne brinite niste zaboravljeni.


Until the next time, love you guys that read me so much.
Do sledećeg puta, volim vas sve koji me čitate.

D

You Might Also Like

0 коментара

blood, tears & gold