IF I MUST PICK ONE: November edition

19:43:00

   I thought a lot about if I should post well known 'monthly favorites' posts, and I decided that I should but only if I do them in my own way. So I'll try to make this a tradition where at the end of every month I pick only one favorite thing from their range, like for example my favorite mug, makeup or skincare product or song. If you are interested in that, keep on reading about my first monthly favorites.
   Mnogo sam razmišljala o tome da li da radim postove kao što su dobro poznati mesečni favoriti i odlučila sam da hoću, ali samo ako ih radim na svoj način. Tako da ću da pokušam da svakog meseca izdvajam samo po jednu omiljenu stvar iz njene kategorije kao na promer omiljenu šolju, pesmu ili jedan proizvod za negu lica. Ako vas zanima, nastavite da čitate o mojim Novembarskim favoritima.


First let's talk about makeup product. It was very hard to choose, but in the end I decided that I loved the Benefit Porefessional the most. This was my birthday month so I decided to splurge a little, but I still bought the travel size one to try it out. It really keeps the oils on my skin from coming out longer throughout the day, and makes a great base for foundation. I believe I will repurchase it!
Then from makeup tools, I believe that one I loved the most is Real Techniques Brush Blush. It's sooo soft and I used it to slightly contour my face in those days where I didn't have much time for serious contouring game. (And as it was on my Christmas wishlist, my bestfriends bought it to me for my birthday. <3)
About books, I didn't have a lot of time to read, which is a shame, and I was stressed out too much this month. My boyfriend of course new that and how much I love coloring and I was talking so much about those coloring books for adults, so he found this beautiful one for me. It says that it is 'coloring for mindfulness' and I think it's very relaxing and great way to deal with stress.
Prvo hajde da pričamo o omiljenom proizvodu iz kategorije šminke. Odluka je bila jako teška ali sam odlučila da sam u novembru ipak najviše volela Benefit Porefessional. On je mesec mog rodjendana pa sam sebi želela da poklonim manje pakovanje za putovanja, jer toliko dugo želim da ga probam. Sprečava masnoću moje kože da izbije na površinu iznad pudera jako dugo tokom dana i jako je dobra baza za puder. Mislim da ću ga kupiti ponovo.
A onda moje tajna oružja, definitivn je omiljena bila Real Technique četkica za rumenilo, mada je ja koristim za blago i brzo konturisanje i puder u kamenu. (A pošto mi je bio na Božićnoj listi želja, moje najbolje drugarice su mi je kupile za rodjendan. <3)
Što se tiče knjiga, nisam imala baš mnogo slobodnog vremena ovog meseca za čitanje i mnogo mi je žao zbog toga... I bila sam mnogo nervozna i pod mnogo stresa, a moj dragi je to video pa mi je za rodjendan poklonio ovu knjigu. Verujem i da sam ga udavila svojim pričama koliko su bojanke za odrasle kul. Knjiga je napravljena kao bojanka sa ciljem da se i odrasli bar na par minuta dnevno isključe iz bučnog i stresnog života i odlutaju u maštu kao deca.


I guess I will have a favorite mug every month because I'm a mug collector. This time, it was my Better latte than never mug, I got it from asos and I looove it so much. Right now I'm drinking hot chocolate from it.
Verovatno ću imati omiljenu šolju svakog meseca zato što ih skupljam i obožavam. Ovog puta, omiljena mi je bila moja Better latte tan never šolja, kupila sam je na asos sajtu i obožavam je! Evo upravo pijem toplu čokoladu iz nje.


This bag I bought from asos in October but it arrived in the beginning of November and I have worn it almost everyday. The fluffy things I got from my grandma for my birthday also and I believe it was from h&m.
Ovu torbu sam kupila sa asosa u oktobru, ali mi je stigla početkom novembra i mislim da sam je od tad nosila svakog dana. Pufnu sam dobila od bake za rodjendan i mislim da je iz h&m-a.


On the day of my birthday I went to our local mall and of course I went in Zara. I've found this gorgeous and GREY and cosy and classy, I don't know what to call it, a jumper? Whatever it is it became my favorite thing from my closet. (I could found link for mine but this one is similar.)
Na dan svog rodjendana sam prošetala do Ušća i naravno da sam ušla u Zaru. I pronašla ovaj divan sivi, udoban i nekako otmen, ne znam šta je tačno ali zovimo ga džemper jer nije debeo kao kaput. Šta god daje, postao je moj omiljeni komad odeće. (Ne mogu da pronadjem moj na sajtu, ali ovaj je sličan.)

My favorite song of November was honestly Wings from Hurts, I just love it too much.
Omiljena pesma i spot novembra mi je očekivano bila Wings od Hurts, volim je i previše.

Favorite youtube channel, I guess you would expect it to be a beauty channel but this time it was Zvoganj. Anyone who doesn't speak Serbian won't get it, but it is just the funniest thing ever.
Omiljeni youtube kanal ovog meseca mi je bio, verovatno ste očekivali neki beauty ili fashion, Zvoganj. Ko ne zna srpski ne verujem da mu je smešno, ali meni je jedna od najsmešnijih stvari ikada.

Favorite blog, definitely my lovely Samantha Maria.
Omiljeni blog, definitivno moja draga Sammi Maria.

That was it for my November favorites, thank you so much for reading, I hope you enjoyed it.
To bi bilo to za moje novembarske ljubavi, hvala vam i nadam se da vam se svidelo.

Love, D

You Might Also Like

0 коментара

blood, tears & gold