Review: Aura Highlighter in 220 Moonlight

09:00:00



   I fell in love with the effect that highlighter gives the skin a long time ago, but I was so disappointed when I realized that in drugstores in my country you can't find such a thing as baked highlighter. The liquid one that I've found then, which is also by Aura, wasn't enough for me, although it would be a very good base. And that is why I wanted to shout a big 'good job & thank you' to Aura for making a drugstore baked highlighter happen.
I actually came across this product about 3 weeks ago and since then it was on my face every single day I had makeup on. I can't judge if it is the best or the worst because I never tried any other, but I am really pleased with it. It was good to my skin, didn't break me out, didn't crease, it is also very blendable. The only bad thing about the packaging is that it was broken when I bought it, I didn't realize that on time, which is half my bad.
So if you had any doubts whether or not you should try it out, I say you should. The price is good and you won't be disappointed. 

~

   Ja sam se zaljubila u efekat hajlajtera na koži još odavno, i bila sam jako razočarana kada sam shvatila da ni u jednoj drogeriji u Srbiji ne mogu pronaći hajlajter u kamenu. Tečni, takodje Aurin, koji sam pronašla tada jeste odličan ali mojim željama nedovoljan. Rekla bih da je odličan kao baza. I to je sve razlog zašto sam htela da viknem jedno 'odličan posao i hvala' Auri što je u drogerije dovela prvi hajlajter u kamenu. 
Ja sam na ovaj proizvod naišla pre oko 3 nedelje i od tada ga nisam zaboravila nijednom kada sam se šminkala. Ne mogu da kažem da je najbolji ili najgori, jer nemam sa čim da poredim, ali mogu reći da sam zadovoljna. Bio je dobar prema mojoj koži, nije izazvao akne ili bilo kakva oštećenja, takodje je i razmaziv. Jedina loša stvar konkretno mog proizvoda je pakovanje koje sam kupila polomljeno, tada nisam primetila, tako da je to pola moja greška.
Ako ste možda bili u nedoumici da li da probate ovaj hajlajter ili ne, ja kažem da nemate šta da izgubite. Cena je pristojna i nećete biti razočarani.

Love, D x

You Might Also Like

0 коментара

blood, tears & gold